Vermeerstraat 13, 8021 VA  Zwolle, the Netherlands

+31 (0)6 - 25 21 30 04

guido@kijkopschool.nl

KijkopSchool

Het hebben van een frisse kijk en een scherpe blik op de school als onderwijsorganisatie is waar KijkopSchool voor staat. Oog hebben voor de organisatie en de kinderen waarop we ons onderwijs optimaal willen afstemmen. Veel scholen en besturen worstelen regelmatig met diverse ontwikkelingen. Een passende ondersteuning van KijkopSchool is dan een goede keuze. KijkopSchool is vooral gericht op team, groepen, leerkrachten en uiteindelijk de kinderen. Het begeleiden van het maken van duurzame onderwijskeuzes en het vervolgens begeleiden & coachen van leerkrachten is echt een specialiteit van KijkopSchool. KijkopSchool heeft door het opgebouwde netwerk de beschikking over zowel interim-schoolleiders als intern begeleiders en interim-leerkrachten.

Over Guido Huige

In 2017 start besluit ik, na enkele jaren directeur-bestuurder geweest te zijn op de eenpitter Jenapleinschool te Zwolle om KijkopSchool op te richten. Ik ben sinds 2000 werkzaam in het onderwijs en heb door de jaren heen een brede ervaring opgedaan in alle facetten van het primair- en voortgezet speciaal onderwijs & opvang.

Naast Interimwerk heb ik veel passie voor het Jenaplanonderwijs en ben ik mede eigenaar van het Bureau Jenaplan. Samen met een club enthousiaste Jenaplan dirceteuren, IB-ers- en stamgroepleiders organiseren we diverse scholingen om het concept te versterken. Ook verzorgen we de door de NJPV erkende Post-HBO opleiding voor het jenaplandiploma. Bezoek gerust eens de website!